FONS NEXT GENERATION EU PER A LA DIGITALITZACIÓ

FULL DE RUTA DIGITALITZACIÓ DE LES OPERACIONS FARMA 4.0

WEBINAR – 21 d’abril de 2021 | 16:00

Aquest webinar ja ha estat emès. Si no hi va poder assistir i està interessat a veure el webinar, ompli el següent formulari per accedir-hi.

14 + 10 =

El pla NEXT Generation EU neix com a palanca per construir l’Europa del futur, impulsant projectes que suposin un canvi estructural, aportin resiliència econòmica i social i que tinguin impacte en la sostenibilitat, competitivitat i ocupació.

I en concret fent menció explícita i destacada cap a projectes de digitalització i modernització del teixit industrial dels països membres.

Més enllà de la decisió estratègica de les companyies d’optar als fons EU i presentar projectes per digitalitzar els seus processos de fabricació, creiem que és rellevant que les companyies defineixin i elaborin un FULL DE RUTA de digitalització de les OPERACIONS FARMA4.0 amb l’objectiu d’assegurar i garantir la seva correcta implementació, així com la consecució dels objectius definits.

OYTEC, com a companyia especialitzada en la digitalització de les operacions farma, volem compartir amb vosaltres aspectes clau a tenir en consideració a l’hora de definir i elaborar aquest full de ruta, avaluant el seu impacte en cadascun dels departaments de fàbrica i posant en valor la rellevància de la Gestió del Canvi per a cadascuna de les persones, àrees o departaments implicats.

Incidirem també en el ROI que hem d’esperar alineat amb el pla de digitalització (GxP versus funcional).

PONENTS

Joan Valls

Manager Director

Juan Pedro Gallardo

Operations Director

BARCELONA

MADRID

Carretera M-603 de Fuencarral a Alcobendas

Portal núm. 44, Edifici 6, Planta Baixa, Porta 23

28108, Alcobendas, Madrid